Helping The others Realize The Advantages Of ماگ حرارتی

Wiki Article

کتاب، لوازم تحریر و هنر لوازم تحریر آلات موسیقی گیتار

کادو هم خیلی قشنگ بود اگر برای هدیه میخواهید حتما تیک کادو رو بزنید

این لیوان ها اغلب دارای دوجداره ی شفاف قابل رویت هستند که در بین آنها فضای خالی ای وجود دارد که به وسیله ی هوا پر شده که سبب میشود دمای مایع به بیرون منتقل نشود و  گرما را تا مدت طولانی تری در خود نگه دارد.

ماگ حرارتی یا ماگ جادویی یکی از انواع جذاب ماگ قهوه یا دیگر نوشیدنی های گرم است که هنگام پر شدن با مایع داغ تغییر رنگ می دهد. این اثر بخاطر استفاده از نوعی جوهر اکسید شده ایجاد می شود.

موادی که در بدنه ماگ حرارتی عامل تغییر رنگ می شوند مواد لوکودای هستند. در واقع مواد حساس به دما یا جوهر هایی هستند که رنگ دارند و ترانما (مانند شیشه) هستند و با تغییر حرارت مرئی می شوند. مواد لوکو دای را می توان با روش چاپ روی صفحه روی هر گونه سطحی سوار کرد و از خواص آن استفاده کرد.

ماگ حرارتی فانتزی دارای طرح‌های فانتزی بسیار جذابی میباشد که میتواند برای تمامی افراد در سنین‌های مختلف جالب و چشمگیر باشد. ماگ حرارتی فانتزی که با نوشیدنی‌های داغ تغییر رنگ میدهد یک راه سرگرم کننده و منحصر به فرد برای لذت بردن از قهوه، چای یا سایر نوشیدنی های گرم میباشد.

ثبت سفارش شما به بهترین نحو و در مدت زمان کمی آماده و تحویل شما خواهد شد.

بررسی برخی نکات به شما کمک میکند انتخاب صحیحی و دقیقی در خرید خود داشته باشید و هزینه ای که برای محصول مورد نظر پرداخت میکنید ??????? ????? ارزشش را داشته باشد.

مسئولیت سفارش شما از لحظه ثبت تا تحویل به عهده ما هست و اگر در طول این پروسه اتفاقی برای سفارش تون بیفته از طرف ما جبران میشه و هیچ هزینه اضافه ای برای شما نداره.

البته این ماگ ها معایبی نیز دارند که می توان به شیوه شست و شوی آنها اشاره کرد. از آنجایی که جوهر این نوع از ماگ ها متفاوت می باشد، نمی توان برای شستن آنها از اسکاج های زبر استفاده نمود.

جنس لیوان سرامیکی و عالی بود چند بار از جاهای دیگه خریدم خیلی بی کیفیت فرستادن قیمتش هم خیلی مناسبه من کادو نگرفتم پشیمون شدم خواستید بگیرید تیک کادو رو بزنید.

به دلیل اینکه ماگ های حرارتی در هنگام تغییرات دمایی تصاویر مختلفی را به نمایش می گذارند، از آنها به عنوان ماگ های جادویی نیز نام برده می شود. جنس بدنه این ماگ ها از سرامیک است، اما جوهری که برای رنگ آمیزی آنها مورد استفاده قرار گرفته است، با جوهر سایر ماگ ها تفاوت اساسی دارد.

مکان قرارگیری طرح: طرح خود را در مکانی مناسب روی ماگ قرار دهید

تمامی حقوق این سایت متعلق به چاپ ایران کهن میباشد. طراحی و اجرا : گروه نرم افزاری رنگارنگ

Report this wiki page